Техника на Предизвикателя за избягване на смъртта

От: danlaaa@crl.com (Daniel Lawton)
Newsgroups: alt.dreams.castaneda

По време на семинара ни показаха техника наречена „Мъжки и женски крилат войн”. Те казаха, че тази техника е „подходяща” за („принадлежи” на) предизвикателя на смъртта. Може да си изберете едно от двете, така както идва от обяснението.

В първата група Карлос подчертаваше колко сме плахи. Той даде пример с рака и фаталните вируси, като каза, че сме толкова плахи, че приемаме някои неща за неизменни. После каза, че техниката, за която споменах по-горе била за „промяна на коловоза” (grooves, groves???), като прехвърляне от една писта в друга. По този начин ако откриете, че нещо с тялото ви не е наред, дори пречка като свързване на гръбначните прешлени (fused spinal vertibrae), (някой от залата попита специално за това), ще можете да промените коловоза и да се освободите от всяка пречка или от ситуация заплашваща живота ви.

Началото на тази техника е движение, при което вдигате крака (от стойка на ездамч), завъртате го нагоре и го връщате отново долу, като при «Tekki» от серията Ката в Японското карате (нещо такова). Карлос демонстрира как можете да смените коловоза с това движение като скочите встрани.

Първото движение от Мъжки и женски крилат войн

(Аз получих заглавието като: Мъжки и женски крилати войни, мн. ч.)

(Този пас принадлежи на Предизвикателя на Смъртта).

Стойка на ездач.

Вдишвате, като вдигате ръцете отпред, нагоре; ръцете обтегнати колкото е възможно напред, дланите вертикално, пръстите нагоре, на разстояние 15см, после ги приберете към тялото в средата на тялото между пъпа и гръдния кош (панкреаса и черния дроб). Всъщност притискате основата на палците «the balls of the hands» върху стомаха. Повторете го 3 пъти.

На третия път, напревете усилие да издишате напълно (чакмулите направиха голяма обиколка като се опитваха да ни накарат да издишаме колкото се може по-голяма част от застоялия въздух в дробовете си).

(Издишайте възможно най-дълбоко и при трите движения, но при последното направете допълнително, крайно усилие)

Притиснете ръцете си навътре при това последно дишане, и дори леко се надевете напред, притискайки и стомаха. После, докато държите ръцете си впити в тялото, пренесете тежестта на десен крак.

Сега плъзнете левия крак към десния, обърнете го навътре и рязко го вдигнете покрай прасеца до нивото на коляното; после го изнесете навън и обратно долу на земята рисувайки кръг (сякаш правите загребващо движение). През цялото време левия крак гледа напред. Левия крак може да се обърне навътре така че стъпалото да се плъзне нагоре по пресеца на десния крак.

(С две думи, ходилото може да гледа към десния крак. Дръжте пръстите на краката насочени право напред, не позволявайте да се повдигат нагоре нито да гледат надолу.)

Изпълнете 3 такива кръга.

После изпълнете 3 загребвания с левия крак без да спирате.

(С други думи, не стъпвайте с левия крак на земята докато не завършите третото загребване. Това наистина изисква чувство за равновесие.)

Продължете да държите ръцете си в същата позиция. Сега без да спирате, направете 3 непрекъснати загребвания с десен крак. Завършете с 3 единични загребвания с десен крак. Застанете отново в стойка на ездач с ръце отпуснати встрани.

По време на загребванията дишайте нормално.

(Показаха ни няколко други фрагменти от това движение, но те така и не придобиха завършеност, за мое разочарование. Казаха, че по-късно в Scottsdale ще се опитат да ги завършат)